Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Vanaf een besteding vanaf € 75 euro betalen wij de verzendkosten voor jou.

Voor orders onder de € 75 euro zijn de standaard kosten binnen Nederland
€ 4,95 en naar België € 7,95


Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?

Wij streven ernaar om bestellingen binnen 24 uur te verzenden. Wanneer een bestelling is verzonden krijg je daar een update en een Track&Trace code van in je mail zodat je je pakketje gemakkelijk kunt volgen.


Hoe kan ik een artikel retourneren?

Wij hopen natuurlijk dat je blij bent met je aankoop maar het kan altijd voorkomen dat het product toch niet helemaal is zoals verwacht. In dat geval kan je binnen 21 dagen het product terugsturen. De retour kan je aanmelden door een mailtje te sturen naar info@luzandmoon.nl, vergeet hierbij je ordernummer niet te vermelden. 

De bestelling kan vervolgens bij een zelf uit te kiezen verzendpunt retour worden gestuurd naar: 


Luz and Moon

Jan Wolkerssingel 145

3541 AA Utrecht


De verzendkosten zijn voor eigen rekening, dit doen wij bewust om mensen bewuster over de aankoop na te laten denken en zo het aantal retouren te beperken om zo het milieu te sparen, we hopen op uw begrip!

Je retour wordt zo snel als mogelijk verwerkt. Zodra je retour verwerkt is ontvang je hier bericht van per e-mail en wordt het retourbedrag naar je overgeschreven. Dit is maximaal binnen 10 werkdagen.


Hoe kan ik een artikel ruilen?

Om het omruilen van een artikel zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen vragen we je de betreffende artikelen te retourneren en de gewenste producten opnieuw online te bestellen. Het is helaas niet mogelijk de kosten met elkaar te verrekenen.

Graag vooraf een mail sturen naar info@luzandmoon.nl om aan te geven dat je het artikel wilt ruilen. Vermeld hierbij alstublieft het ordernummer. 

De bestelling kan vervolgens bij een zelf uit te kiezen verzendpunt retour worden gestuurd naar: 


Luz and Moon

Jan Wolkerssingel 145

3541 AA Utrecht


De verzendkosten zijn voor eigen rekening, dit doen wij bewust om mensen bewuster over de aankoop na te laten denken en zo het aantal retouren te beperken om zo het milieu te sparen, we hopen op uw begrip!

Je retour wordt zo snel als mogelijk verwerkt. Zodra je retour verwerkt is ontvang je hier bericht van per e-mail en wordt het retourbedrag naar je overgeschreven. Dit is maximaal binnen 10 werkdagen.


Ik heb een ander artikel ontvangen dan ik heb besteld

Helaas blijft het mensenwerk en kan er helaas wel eens iets fout gaan. We gaan dit zo goed mogelijk met je oplossen. Stuur een mailtje naar info@luzandmoon.nl om aan te geven dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen en vermeld daarbij je ordernummer.

De bestelling kan vervolgens bij een zelf uit te kiezen verzendpunt retour worden gestuurd naar: 


Luz and Moon

Jan Wolkerssingel 145

3541 AA Utrecht


Omdat het onze fout was zullen wij de door jouw gemaakte verzendkosten aan je terugbetalen. 

Wij zullen zorgen dat je zo snel mogelijk het juiste artikel weer binnen krijgt. 


Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat nu?

Heel vervelend natuurlijk. Stuur een mail naar info@luzandmoon.nl en leg je probleem aan ons voor. Wij zullen er alles aan doen om dit probleem zo goed en snel mogelijk te verhelpen.


 Met welke betaalmethodes kan ik betalen in de shop?

De volgende betaalmethodes worden aangeboden in de shop:

  • IDEAL
  • VISA
  • Mastercard
  • American Express (AMEX)
  • Maestro
  • Bancontact
  • Shop Pay
  • Apple Pay
  • Google Pay